Projekt aksept.png


Kundeservice

 



Det er viktig at kundene dine møter en hyggelig og effektiv kundeservice. Samtidig er det viktig å benytte samtalen til mersalg om dette er naturlig. Alt dette kan Decision bidra med.

Dagens teknologi gjør at dine kunder forventer å kunne kontakte deg på forskjellige plattformer. Samtidig er essensen i god kundeservice fortsatt den samme: Kort svartid, effektiv og hyggelig behandling, samt en selgende kundeservice som gjør du ikke bare får fornøyde kunder, men også flere og bedre kunder.

Ved å bruke Decision får du dyktige selgere til å gjennomføre kundeservicen. Dette blir også mer effektivt fordi vi kan håndtere flere oppdragsgivere parallelt. Dersom du ønsker å beholde kjernedelen av kundeservicen internt kan vi bidra til å ta toppene, såkalt overflow, i hektiske perioder. Kunder i dag forventer at det er samme svartid uavhengig av om din bedrift har mye å gjøre.

Hvordan kan vi gjøre kundeservice for din bedrift?

  • 1. linje service med enkle oppgaver, settes over til 2. linje ved kompliserte oppgaver.
  • Dedikerte 2. linje operatører med grundig opplæring fra oppdragsgiver.
  • Egen «hotline» for bestilling og oppsigelser – her møter du toppselgerne.
  • Fleksible selgere som har andre utgående og inngående prosjekter gående samtidig. Dette gjør at kostnadene holdes nede.
  • Anti-churn: Dersom en kunde ringer for å si opp, kan dine kundeservicemedarbeidere sette over til vår salgsavdeling for å redde kundeforholdet.

Decision kan være en totalleverandør for din bedrift. Vi kan innhente nye kunder, selge de flere produkter, samt se til at du beholder de som kunde via god kundeservice.

Kontakt Salgsleder Marius Berg på tlf. 48 25 25 83 eller Marius.Berg@Decision.no for å høre hva vi kan bidra med.