Salg.png


SALG

 



Utgående salg per telefon er kjernen i Decisions virksomhet, og spenner fra helt kalde samtaler, til oppfølging og mersalg til eksisterende kunder. Telefonen som et verktøy og en flink selger er nøkkelen til kundevekst for din bedrift.
 

Hva kan vi hjelpe deg med?

  • Nysalg/kaldt salg. Skal man vokse må man skaffe nye kunder.
  • Passive/tidligere kunder. Det er mange grunner til at en kunde avslutter kundeforholdet. Som oftest er det tilfeldigheter, og det skal lite til for å få de tilbake.
  • Oppsalg/mersalg/lojalitetssamtaler. En kunde er mye verdt, og da er det viktig å ta vare på kundeforholdet i form av å tilby kunden et bedre produkt, en tilleggstjeneste eller kanskje bare en samtale for å høre om alt går som det skal.
  • Vi har moderne systemer som gjør at kampanjer kan skreddersys sammen med DM-utsendelser, epost, sms og feltsalg.
     

Hvordan jobber vi?

Gjennomføring av test:

  • Teknisk info (produkt, sms-tekster, verifiseringstekster, adressegrunnlag) settes opp.
     
  • Produktopplæring gjennomføres i samråd med oppdragsgiver, normalt bør dette ikke ta mer enn 2-3 timer, avhengig av produkt.
     
  • Teamledere og seniorselgere involveres tidlig i form av brainstorming rundt samtalemaler, argumenter, løsning på innvendinger etc.
     
  • Decision praktiserer «open office» prinsippet. Her er alle tall, rapporter og dører åpne, og du som oppdragsgiver er velkommen når som helst for å hilse på, lytte eller ta en prat med våre selgere.
     
  • Fra forespørsel om oppdrag til oppstart kan det ta kun få dager, vi er så fleksible som du ønsker og ingen oppdrag er for store.

Kvalitet:

  • Selgere med god grunnopplæring i både salgsteknikk og salgsetikk.
  • Decision er «Godkjent Callsenter» noe som innebærer strenge krav til kvalitet i alle ledd.
  • Oppfølgingssystemer fra erfarne teamledere med ukentlig coaching og lytting.
  • Skriftlig samtykke sikres via sms og epost.
  • Opptak av alle salg, med tydelige verifiseringsmanus.
     

Rapportering:

  • Du vil motta daglige rapporter med info som antall salg, timer, samtaler, salg per time, hitrate etc.
  • Salgsfiler oversendes daglig.
  • I en test vil du etter eget ønske motta status rundt argumenter/innvendinger, tilbakemeldinger fra kunder etc.
  • Det settes inn ekstra lederressurser for å sikre en best mulig oppstart, og se til at en test blir et langvarig samarbeid.


Kontakt Salgsleder Marius Berg på tlf. 48 25 25 83 eller Marius.Berg@Decision.no for å høre hva vi kan bidra med.